آندره پیرلوی جدید در لیست خرید بارسلونا

به گزارش مهسان بلاگ، ساندرو تولانی، هافبک جوان ایتالیایی مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

آندره پیرلوی جدید در لیست خرید بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با توجه به احتمال بالای جدایی بازیکنانی چون آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ، بارسلونا می خواهد در فصل تابستان یک هافبک جدید جذب کند و گاتزتا دلااسپورت مدعی شد نام ساندرو تولانی، هافبک 19 ساله و ایتالیایی تیم برشا در لیست خرید این تیم قرار گرفته است. بسیاری سبک بازی تولانی را با آندره پیرلو مقایسه نموده و او را یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال اروپا خطاب می نمایند.

این نشریه مدعی شد بارسلونا رقم 60 میلیون یورو به اضافه انتقال دو بازیکن جوان از آموزشگاه را به مدیران برشا پیشنهاد داده است. ساندرو تولانی تنها یک فصل دیگر با برشا قرارداد دارد و با توجه به عدم مبادرت به تمدید قرارداد، برشا چاره ای جز فروش این بازیکن در تابستان سال جاری نخواهد داشت.

البته بارسلونا کار دشواری برای خرید ساندرو تولانی دارد، زیرا همین حالا نیز تیم هایی چون پاری سن ژرمن، یوونتوس و اینتر برای خرید این بازیکن اقدام نموده اند. اینتر همین حالا نیز وارد عمل شده و با رقم 40 میلیون یورو با مدیران برشا مذاکراتش را شروع نموده است. البته اگر جدایی لائوتارو مارتینز و انتقال او به بارسلونا قطعی گردد، پیشنهاد اینتر برای خرید ساندرو تولانی می تواند تا رقم 60 میلیون یورو نیز افزایش پیدا کند.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 46706

به "آندره پیرلوی جدید در لیست خرید بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آندره پیرلوی جدید در لیست خرید بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید