اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان با 70 اکیپ بازرسی

به گزارش مهسان بلاگ، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طرح نظارتی ویژه ماه رمضان از اول اردیبهشت 99 شروع و نظارت و بازرسی در سطح عرضه و بازار با فعالیت 70 اکیپ بازرسی شروع شده است.

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان با 70 اکیپ بازرسی

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، علیرضا محمودی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه ماه رمضان و برای جلوگیری از کمبود و نوسانات نامتعارف قیمت ها به ویژه در مورد اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی های پر مصرف و مرسوم در ایام رمضان نظارت و بازرسی در سطح عرضه و بازار افزایش می یابد.

وی اضافه نمود: طرح نظارتی ویژه ماه رمضان از اول اردیبهشت ماه 99 شروع و تا خاتمه ماه رمضان ادامه دارد، در این طرح نظارت بر حسن اجرای تامین و توزیع کالاهای مورد احتیاج مردم در قالب طرح تنظیم بازار و دیگر کالاهای پر مصرف با قیمت های مصوب دولتی با استفاده از تمام ظرفیت های بازرسان سازمان و اتاق اصناف استان اجرایی می گردد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تأکید کرد: در طول مدت اجرای این طرح نظارت بر فروش های فوق العاده اعم از اصناف و فروشگاه های زنجیره ای، کنترل و پایش شرایط عرضه و قیمت اقلام اولویت دار علی الخصوص اقلامی نظیر شکر، برنج، روغن و غیره که دارای قیمت مصوب هستند افزایش می یابد.

محمودی گفت: ضروری است مردم در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت سرخود و نامتعارف، احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم ارائه کالا در واحدهای صنفی، توزیعی و خدماتی را به وسیله سامانه شبانه روزی 124 ستاد خبری سازمان با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 46683

به "اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان با 70 اکیپ بازرسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان با 70 اکیپ بازرسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید