باشگاه پرسپولیس: باید بازی سه بر صفر گردد

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: طبق قوانین از زمان آغاز بازی نیم ساعت صبر باید کرد و بعد بازی سه بر صفر گردد.

باشگاه پرسپولیس: باید بازی سه بر صفر گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس حسین قدوسی در درخصوص عدم حضور تیم سپاهان گفت: در شرایطی که دیگر بازی لیگ بدون تماشاگر در حال اجرا است تیم سپاهان هنوز به ورزشگاه نرفته است. متاسفانه اتهامات واهی و موضع گیری های از یک سو و تجمع طرفداران سپاهان مقابل هتل این تیم و عدم حضور در ورزشگاه را شاهد هستیم.

تصمیم سازمان لیگ برای همه بازی ها بوده و سرخ ها منتظر می مانند تا در صورت عدم حضور تیم سپاهان در ورزشگاه قوانین درباره نتیجه بازی اجرا و اعمال گردد. قانون می گوید باید از زمان آغاز بازی نیم ساعت صبر کرد و بعد بازی سه بر صفر گردد.

جلال مرادی ناظر مسابقه ملاقات امروز یکشنبه ورزشگاه نقش دنیا اصفهان، لحظاتی قبل با حضور در رختکن پرسپولیس ضمن اعلام آخرین شرایط پیش آمده و عذرخواهی از اعضای تیم درخواست کرد؛ اعضای تیم پرسپولیس، 30 دقیقه دیرتر از زمان اعلام شده برای گرم کردن در زمین مسابقه حضور پیدا نمایند.

این درخواست به منزله تاخیر حداقل 30 دقیقه ای در انجام تشریفات قبل از مسابقه و آغاز بازی است.

این درخواست با اعتراض افشین پیروانی و یحیی گل محمدی روبرو شد. آن ها اعلام کردند؛ تیم فوتبال پرسپولیس با وجود ازدحام جمعیت برابر هتل و حمله اجرا شده به طرفداران در موعد مقرر در ورزشگاه حضور پیدا کرد و در زمان مقرر هم برای گرم کردن وارد زمین می گردد و انتظار دارد تشریفات آغاز بازی با حضور داور در ساعت مقرر انجام گردد.

با این وجود، جلال مرادی بیان کرد که از اعضای تیم پرسپولیس خواهش می نماید دیرتر وارد زمین شوند.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 36392

به "باشگاه پرسپولیس: باید بازی سه بر صفر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: باید بازی سه بر صفر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید