ترامپ انتخابات نوامبر 2020 را مهم خواند

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس جمهور آمریکا پس از انتخاب رسمی به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات 2020، انتخابات نوامبر را مهم خواند.

ترامپ انتخابات نوامبر 2020 را مهم خواند

به نقل از خبرگزاری الجزیره، دونالد ترامپ معتقد است انتخابات نوامبر 2020 مهمترین انتخابات در تاریخ آمریکا خواهد بود.

رئیس جمهور آمریکا شب گذشته پس از اعلام رسمی نامزدی او از سوی حزب جمهوری خواه برای انتخابات سوم نوامبر، آن را مهمترین انتخابات تاریخ کشورش توصیف کرد.

ترامپ همچنین در ادامه تعریف و تمجید های همیشگی خود از عملکرد دولتش مدعی شد آمریکا از نظر اقتصادی تا پیش از همه گیری ویروس کرونا، که از آن با عنوان طاعون چینی یاد کرد، شرایط بسیار خوبی داشته است. رئیس جمهور آمریکا همچنین مدعی شد که عملکرد کاخ سفید در مواجهه با ویروس کرونا بسیار خوب بوده است. همزمان جمعیتی که در گردهمایی جمهوری خواهان حضور داشتند، شعار چهار سال دیگر را سر دادند.

حزب جمهوری خواه آمریکا روز دوشنبه به طور رسمی اعلام کرد که دونالد ترامپ نامزد نهایی این حزب برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در ماه نوامبر است. حمایت نمایندگان جمهوری خواه از رئیس جمهور کنونی، ترامپ را در آستانه ریاست جمهوری برای دومین دوره قرار داده است.

انتخاب او به عنوان نامزد نهایی جمهوری خواهان در حالی است که بر اساس نظرسنجی های اخیر، دونالد ترامپ از جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات پیش رو عقب است، هرچند که ترامپ نظرسنجی ها را جعلی خوانده و مدعی شده نتایج آن صحت ندارد. ، باشگاه خبرنگاران

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 59618

به "ترامپ انتخابات نوامبر 2020 را مهم خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ انتخابات نوامبر 2020 را مهم خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید