ترامپ و جانسون در زمینه تداوم روابط امنیتی و تجاری گفت وگو کردند

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست وزیر انگلیس ضمن تبریک به مناسبت پیروزی وی در انتخابات هفته گذشته، بر تداوم روابط تجاری و امنیتی دوجانبه تأکید کرد.

ترامپ و جانسون در زمینه تداوم روابط امنیتی و تجاری گفت وگو کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس جمهور آمریکا دوشنبه شب به وقت تهران در تماس تلفنی با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس، انتخاب دوباره وی به این سمت را تبریک گفت.

به نوشته روزنامه سان، یک سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس در این زمینه گفت: آن ها درباره اهمیت بالای روابط بین بریتانیا و آمریکا و ادامه همکاری نزدیک در خصوص موضوعات امنیتی و تجارت از جمله مذاکره درباره توافق تجارت آزاد گفت و گو کردند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا وعده داده است در صورتی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، دو کشور با هم توافق تجاری عظیمی امضا نمایند.

ترامپ سه روز پیش در توییتی به مناسبت پیروزی بوریس جانسون نیز نوشت: تبریک به بوریس جانسون به خاطر پیروزی بزرگ او. بریتانیا و آمریکا اینک برای یک توافق بزرگ بعد از برگزیت آماده هستند. این توافق به طور بالقوه توانایی بسیار بیشتر و سودمندتر از هرگونه معامله با اروپا را دارد.

نخست وزیر انگلیس و رهبر حزب محافظه کار روز آدینه پیروزی قاطع حزب خود در انتخابات سراسری این کشور را حکم محکمی برای اجرای برگزیت و خروج از اتحادیه اروپا توصیف کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/ق

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30032

به "ترامپ و جانسون در زمینه تداوم روابط امنیتی و تجاری گفت وگو کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ و جانسون در زمینه تداوم روابط امنیتی و تجاری گفت وگو کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید