ترامپ: پلوسی، بایدن و شف هم باید شهادت بدهند

به گزارش مهسان بلاگ، دونالد ترامپ خواهان آن شد که دموکراتهای ارشد شامل نانسی پلوسی، آدام شف و جو بایدن نیز برای ایراد شهادت در جریان تحقیقات مربوط به استیضاح وی احضار شده و شهادت بدهند.

ترامپ: پلوسی، بایدن و شف هم باید شهادت بدهند

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پستی در توئیتر نوشت، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، آدام شف، رئیس کمیته اطلاعاتی این مجلس و جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات و معاون رئیس جمهور سابق آمریکا هم باید در جریان تحقیقات مربوط به استیضاحش در کنگره شهادت بدهند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ترامپ در این توئیت علاوه بر پلوسی و شف همچنین گفت، جو بایدن خوابالو، افشاگر اول جامعه اطلاعاتی آمریکا (کسی که به شکلی معجزه آسا بعد از انتشار متن مکالمه من با رئیس جمهور اوکراین ناپدید شد)، افشاگر دوم جامعه اطلاعاتی آمریکا (که او هم ناپدید شد) و بازرس کل این جامعه اطلاعاتی هم باید در جریان تحقیقات برای استیضاح به ایراد شهادت بپردازند.

پلوسی و شف، پیش برندگان اصلی تحقیقات برای استیضاح ترامپ بوده اند؛ تحقیقاتی که در روزهای آینده و با شروع جلسات استماع علنی مربوط به این تحقیقات وارد مرحله جدیدی خواهد شد.

توئیت اخیر ترامپ لحنی مشابه با انتقادهای جمهوریخواهانی در کنگره که تحقیقات مربوط به استیضاح را یکطرفه و ناعادلانه خوانده اند، دارد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین نقدها صریحی نیز از بابت پنهان باقی ماندن هویت افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا که شکایتش از ترامپ به خاطر گفتگوی تلفنی او با رئیس جمهور اوکراین در ماه ژوئیه منجر به تحقیقات مربوط به استیضاح شد، داشته و خواهان علنی ساختن هویت وی شده است.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25966

به "ترامپ: پلوسی، بایدن و شف هم باید شهادت بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: پلوسی، بایدن و شف هم باید شهادت بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید