ثمری: با مربی ایرانی و امکانات بهتر همچنان می توانم کارهای بزرگی انجام دهم، در عشق آباد بدشانسی آوردم

به گزارش مهسان بلاگ، قهرمان پرتاب وزنه آسیا گفت: با مربی ایرانی و البته با در اختیار داشتن امکانات بهتر می توانم همچنان کارهای بزرگی انجام دهم.

ثمری: با مربی ایرانی و امکانات بهتر همچنان می توانم کارهای بزرگی انجام دهم، در عشق آباد بدشانسی آوردم

علی ثمری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عملکردش در مرحله دوم رقابت های دوومیدانی باشگاه های کشور گفت: خدا را شکر عملکردم خیلی خوب بود. بعد از بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان از لحاظ روحی ضربه خوردم، چون بدنم آماده بود و روی یک بدبیاری پیروز نشدم. پس از بازگشت به تهران به دنبال بهبود مصدومیتم رفتم و بعد از دو سه هفته تمرینات، روز گذشته رکورد 19.25 متر را رکورد معقولی است، به ثبت رساندم. اگر اشتباه نکرده باشم، نفر دوم در بازی های داخل سالن آسیا رکورد 19.23 متر را ثبت کرد. در واقع طلا برای من بود، اما بدشانس بودم و قسمت نبود که روی سکو بروم.

وی که در بازی های کشورهای اسلامی چهارم شد، سپس به مقام نخست مسابقات قهرمانی آسیا رسید و بعد از آن در بازی های داخل سالن آسیا از کسب مدال باز ماند درخصوص این فرایند مدال آوری در رویدادهای مهم که در واقع یک در میان بوده، گفت: در بازی های کشورهای اسلامی ضربه بدی خوردم و فقط 2 سانتیمتر کم آوردم. در عشق آباد هم که دچار آسیب دیدگی شدم. یک ورزشکار نمی تواند در همه رقابت ها پیروز ظاهر شود. در واقع هر ورزشکاری برای خود یک هدف را مشخص می کند و برای رسیدن به آن می جنگد. هدف من نیز در چند ماه گذشته کسب عنوان قهرمانی در آسیا بود که به آن رسیدم.

قهرمان پرتاب وزنه آسیا در پاسخ به این سوال که بزرگترین هدفش چیست؟ اعلام کرد: هدف اصلی ام بازی های آسیایی جاکارتا است و صددرصد به دنبال طلای آن بازی ها هستم.

ثمری در پاسخ به این سوال که آیا پاداش قهرمانی در آسیا را گرفت یا خیر؟ گفت: چند هفته قبل مراسمی برگزار شد و توانستم پاداش 50 میلیون تومانی را نقد کنم.

وی در سرانجام درباره لزوم استفاده از مربی خارجی گفت: در این باره فدراسیون تصمیم می گیرد، اما می خواهم بگویم که من با همین مربی ایرانی و البته با امکانات بهتر، می توانم همچنان کارهای بزرگی انجام بدهم. دوومیدانی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ مدالی در پرتاب وزنه در مسابقات فضای باز نداشت، اما من طلای آسیا در هند را گرفتم و قطعاً دوباره می توانم آن را تکرار کنم.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35977

به "ثمری: با مربی ایرانی و امکانات بهتر همچنان می توانم کارهای بزرگی انجام دهم، در عشق آباد بدشانسی آوردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثمری: با مربی ایرانی و امکانات بهتر همچنان می توانم کارهای بزرگی انجام دهم، در عشق آباد بدشانسی آوردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید