خبرنگاران درخشان: آرامش پرسپولیس نباید برهم بخورد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در آستانه چهارمین قهرمانی متوالی هستند و در این شرایط نباید آرامش تیم از درون باشگاه برهم بخورد. نگرانی گل محمدی نگرانی همه پرسپولیسی ها است.

خبرنگاران درخشان: آرامش پرسپولیس نباید برهم بخورد

حمید درخشان روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به صحبت های اخیر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و نگرانی او بابت شرایط حاکم در تیم گفت: نگرانی گل محمدی، نگرانی همه پرسپولیسی ها است. او کاملا حق دارد چرا که در شرایط سخت، تیمش نتایج خوبی گرفته و دوست ندارد این آرامش از بین برود. پرسپولیس روی ریل موفقیت واقع شده است و نباید از درون باشگاه به قطار موفقیت پرسپولیس صدمه وارد گردد.

وی افزود: در حال حاضر همه هجمه ها علیه پرسپولیس است در این شرایط سخت نباید آرامش تیم و سرمربی از درون باشگاه بر هم بخورد. مدیران هر چه زودتر ببینند ریشه این نگرانی ها کجاست و آن را رفع نمایند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: هیات مدیره باشگاه هنوز کامل نیست و همین شرایط هم کمی نگرانی ایجاد می نماید. امیدوارم هر چه زودتر با تدابیر وزیر ورزش و جوانان اعضای کارآمد و خوبی به هیات مدیره اضافه شوند و قبل از هر چیز اقتدار به مدیریت پرسپولیس بازگردد.

وی گفت: رسول پناه در ابتدای دوران مدیریت خود با پیشکسوتان جلسه ای را برگزار و اهدافش را بیان نمود اما الان می بینیم که هیچ یک از آن برنامه ها عملی نشده است. برنامه های رسول پناه بد نبود اما برای اجرای آن احتیاج به عملکرد قوی در همه بخش ها وجود دارد.

درخشان افزود: برای مثال در بخش حقوقی می بینیم که هر روز یک پرونده جدید علیه پرسپولیس صادر می گردد. چه کسی الان از حقوق باشگاه دفاع می نماید؟ عملکرد بخش حقوقی باشگاه به هیچ وجه خوب نبوده و همین محکومیت ها موجب می گردد تا به تیمی که برای قهرمانی می جنگد شوک وارد گردد.

وی توضیح داد: امیدوارم که هر چه زودتر مسائل رفع گردد تا با بازگشت اقتدار به مدیریت، شاهد تداوم موفقیت ها در پرسپولیس باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد سرخپوشان پس از وقفه طولانی مدت مسابقات لیگ اظهار داشت: نمی توان پس از تعطیلی طولانی مدت انتظار داشته باشیم که تیم مانند قبل تا دقیقه 90 حمله کند چرا که باید شرایط بدنی بازیکنان به شرایط ایده آل بازگردد.

وی گفت: در حال حاضر قهرمانی پرسپولیس تقریبا قطعی شده و نگرانی بابت این موضوع نداریم. بهتر است پرسپولیس از مسابقات لیگ برای رسیدن به شرایط ایده آل استفاده کند تا برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا آماده گردد. اگر مسائل رفع گردد، می توانیم شاهد موفقیت پرسپولیس در سطح آسیا هم باشیم.

درخشان در خصوص اینکه بعضی تیم ها خواستار تعطیلی لیگ شده اند، گفت: فوتبال را به خاطر تیم ملی هم که شده، نمی توان تعطیل کرد. تیم ملی باید برای مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی آماده گردد و بازیکنان باید در شرایط مسابقه قرار داشته باشند تا بتوانند به تیم ملی خدمت نمایند.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 55221

به "خبرنگاران درخشان: آرامش پرسپولیس نباید برهم بخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درخشان: آرامش پرسپولیس نباید برهم بخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید