خبرنگاران 2 خبر کوتاه از یزد و بافق

به گزارش مهسان بلاگ، یزد- خبرنگاران- شهردار بافق گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت لاین شمالی بلوار شهدا این شهر با اعتبار 7.5 میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری به سرانجام رسید.

خبرنگاران 2 خبر کوتاه از یزد و بافق

سیدعلی نوروززاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: آسفالت این پروژه حد فاصل میدان محمد تقی خان تا میدان امام حسن (ع) به مساحت 11 هزار متر مربع اجرا شد.

وی اجرای این طرح را به خاطر فرسودگی آسفالت کنونی و حفاری های شرکتهای خدمات رسان دانست و اظهار کرد: از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی شرایط معابر یکی از مهم ترین وظایف شهرداری ها محسوب می گردد، عملیات بهسازی و روکش آسفالت این بلوار انجام شد.

شهردار بافق توضیح داد: اجرای پروژه روکش آسفالت معابر پرتردد و مهم شهر به دلیل استهلاک بالای آسفالت و به منظور مهیا کردن معابر، با کیفیت مطلوب تر برای بهبود عبور و مرور شهروندان از سوی شهرداری از جمله برنامه هایی است که به مرور در طول سال محقق شده و در دستور کار این نهاد نیز واقع شده است.

نوروززاده به روکش آسفالت بیش از 110 هزار متر مربع از معابر شهر بافق از ابتدای سال تا کنون اشاره نمود و گفت: این حجم روکش آسفالت نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش دارد.

با توجه به مسائل چند دهه اخیر در زمان بارندگی، طرح دفع آب سطحی ناشی از بارندگی در محدوده خیابان شیخ محمدتقی بافقی و بعضی خیابان های حادثه خیز، از آبان ماه سالجاری با اعتبار 15 میلیارد ریال شروع شد و به زودی اجرایی و تکمیل می گردد.

مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق درفاصله 110 کیلومتری جنوب شرق شهر یزد واقع شده است.

***

فرمانده انتظامی یزد گفت: عامل تخریب شیشه خودروها که فردی غیربومی و از شرایط روحی و روانی مناسبی برخوردار نبود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شامگاه دوشنبه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد اضافه نمود: با توجه به دریافت خبری به وسیله مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تخریب شیشه چند خودرو در نزدیکی میدان ابوالفضل شهر یزد بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با آنالیز پلیس معین شد عامل این تخریب ها، فردی غیربومی است که به دلیل اختلاف با صاحب کار خود و اینکه از شرایط روحی و روانی مناسبی برخوردار نبوده دست به تخریب شیشه چند خودرو پارک شده در کنار خیابان زده است.

فرمانده انتظامی یزد اظهار کرد: متهم که در محل دستگیر شده بود توسط پلیس به کلانتری منتقل و با هماهنگی مقامات قضایی، پرونده تشکیل و اقدامات بعدی در این خصوص ادامه دارد.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 69910

به "خبرنگاران 2 خبر کوتاه از یزد و بافق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 خبر کوتاه از یزد و بافق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید