طارمی: مدال طلای جهانم را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هرمزگان اهدا کردم

به گزارش مهسان بلاگ، ورزشکار پارا دوومیدانی ایران از اهدای یکی از مدال های طلای جهانی خود برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هرمزگان خبر داد.

طارمی: مدال طلای جهانم را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هرمزگان اهدا کردم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، کامبیز طارمی متولد سال 1367 در استان هرمزگان است که از سال 79 ورزش خود را در ماده دوی سرعت پارا دوومیدانی آغاز کرد. او پس از یک سال توانست به تیم ملی دعوت شود و تا به امروز در مسابقات داخلی، بین المللی و جهانی توانسته است مدال های خوشرنگی را به دست آورد .

این ورزشکار کشورمان که به عنوان داوطلب با سازمان بهزیستی استان هرمزگان همکاری دارد، در یک اقدام خیرخواهانه مدال مسابقات جهانی خود را که در کشور تونس به دست آورده بود با اهدا به ستاد دیه هرمزگان به مزایده گذاشت تا هزینه آن کمکی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این استان باشد.

طارمی درباره این اقدام خود گفت: روزهای گذشته پس از صحبت با کارشناسان ستاد دیه و انجام مشاوره های مربوطه، با توجه به ایام ماه مبارک رمضان تصمیم گرفتم مدال طلایی را که در مسابقات جهانی تونس کسب کردم، به ستاد دیه هرمزگان اهدا کنم.

وی ادامه داد: با اهدای این مدال احساس آرامش و دلخوشی می کنم، چرا که باعث خوشحالی خانواده های مختلفی خواهد شد و آنها را از چشم انتظاری خارج می کند.

طارمی افزود: بهترین و شیرین ترین خاطره ورزشی ام مربوط به رقابت های جهانی تونس است که توانستم دو مدال طلا کسب کنم و اهدای یکی از این مدال ها، خاطرات این مسابقات را برایم شیرین تر کرد.

ورزشکار پارا دوومیدانی کشورمان در پایان گفت: در این روزها که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است، در منزل تمریناتم را ادامه می دهم تا سطح آمادگی ام حفظ شود و برای رقابت های آینده آماده شوم.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 49258

به "طارمی: مدال طلای جهانم را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هرمزگان اهدا کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی: مدال طلای جهانم را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هرمزگان اهدا کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید