فارس من، دانشجویان شهریه پرداز از تسهیلات بانکی استفاده نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: دانشجویان شهریه پرداز برای پرداخت شهریه ترم های تحصیلی خود از تسهیلات بانکی تعیین شده دانشگاه استفاده نمایند در غیر این صورت می توانند خاتمه ترم شهریه خود را پرداخت نمایند.

فارس من، دانشجویان شهریه پرداز از تسهیلات بانکی استفاده نمایند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع به دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه ها در زمان شیوع کرونا رحم کنید را مطرح نموده و از خبرنگاران خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: دانشگاه برای پرداخت شهریه دانشجویان تسهیلات بسیار مناسبی را در نظر گرفته است به طوری که هر یک از دانشجویان با یک بار مراجعه به بانک های طرف قرارداد می توانند شهریه کل تحصیل خود را تا زمان فارغ التحصیلی پرداخت نمایند.

وی اضافه کرد: دانشجویان شهریه پرداز شهریه ترم های تحصیلی خود را یا از تسهیلات بانکی پرداخت نمایند یا می توانند انتها ترم شهریه خود را پرداخت نمایند.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 40025

به "فارس من، دانشجویان شهریه پرداز از تسهیلات بانکی استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، دانشجویان شهریه پرداز از تسهیلات بانکی استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید