مقابل دورتموند پیروزی می&zwnjخواهیم، 3 امتیاز از هت تریک من مهمتر است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ روسیه از ساعت 21:25 فردا سه شنبه در آخرین ملاقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان دورتموند آلمان است. زنیت با یک امتیاز در قعر جدول گروه F واقع شده است و جواز صعود از این گروه و یا حضور در لیگ اروپا را به دست نیاورد.

مقابل دورتموند پیروزی می&zwnjخواهیم، 3 امتیاز از هت تریک من مهمتر است

سردار آزمون بازیکن ایرانی تیم زنیت به همراه سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی با دورتموند حاضر شد.

آزمون که در بازی گذشته زنیت در لیگ روسیه پیروز شد سه گل به تیم اورال بزند، گفت: در لیگ قهرمانان اروپا بازی محبت آمیز ای وجود ندارد. فردا ما برای پیروزی بازی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا به ثمر رساندن سه گل در بازی با اورال به معنای بازگشت به آمادگی است؟ توضیح داد: برای یک بازیکن گلزنی خیلی اهمیت دارد. یک ماه سخت را پشت سر گذاشتم؛ بدون تمرین ولی خوشبختانه به تدریج آماده می شوم. ما سه امتیاز را گرفتیم. این از همه چیز مهمتر است.

مهاجم ایرانی تیم زنیت درباره نقاط ضعف دورتموند یادآور شد: سرمربی تیم با ما درباره نقاط ضعف حریف صحبت خواهد نمود. بر اساس آن عمل می کنیم.

آزمون در انتها درباره ناکامی زنیت در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: سال جاری پیروز نشدیم از مرحله گروهی صعود کنیم اما امیدوارم برای فصل بعد خودمان را بهتر آماده کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 70612

به "مقابل دورتموند پیروزی می&zwnjخواهیم، 3 امتیاز از هت تریک من مهمتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل دورتموند پیروزی می&zwnjخواهیم، 3 امتیاز از هت تریک من مهمتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید