منقضی شدن بند جدایی مسی از بارسلونا، لئو در نوکمپ ماندنی شد

به گزارش مهسان بلاگ، تاریخ انقضای بندی که می توانست باعث جدایی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا از این تیم گردد، انتها یافت.

منقضی شدن بند جدایی مسی از بارسلونا، لئو در نوکمپ ماندنی شد

به گزارش خبرنگاران، منابعی از داخل باشگاه بارسلونا به شبکه تلویزیونی ESPN خبر دادند بندی که در قرارداد لیونل مسی وجود داشت که می توانست باعث گردد او به عنوان بازیکن آزاد در انتها فصل جاری به همکاری خود با آبی واناری پوشان انتها دهد، منقضی شده است و به این ترتیب فوق ستاره آرژانتینی بارسا حداقل برای یک سال دیگر در نوکمپ ماندنی خواهد شد.

مسی آخرین بار در سال 2017 با بارسلونا قراردادی امضا کرد که او را تا انتها فصل 21-2020 به بارسلونا متعهد نموده است. در آخرین قراردادی که این فوق ستاره آرژانتینی با بارسلونا امضا کرد، بندی وجود داشت که او می توانست به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2020 بارسا را ترک کند.

منابع مختلف درون باشگاه بارسلونا اما به ESPN خبر داده اند که این بند تا تاریخ 30 مِی (11 خرداد) اعتبار داشت. در واقع این تاریخ روزی بود که قرار بود فینال لیگ قهرمانان فصل جاری برگزار گردد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری فینال این رقابت ها نیز به تعویق افتاد.

ESPN در این رابطه با مدیربرنامه ها و اطرفیان مسی 32 ساله تماس گرفته است، اما آنها تمایلی به صحبت درباره مفاد قرارداد نشان نداده اند.

مسی با 627 گل زده بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می رود و با ثبت 718 بازی برای این تیم، تنها ژاوی هرناندس (با 767 بازی) را در جدول بیشترین بازی انجام داده با پیراهن بارسلونا بالاتر از خود می بیند.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 50949

به "منقضی شدن بند جدایی مسی از بارسلونا، لئو در نوکمپ ماندنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منقضی شدن بند جدایی مسی از بارسلونا، لئو در نوکمپ ماندنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید