کریس مورفی از شورش مسلحانه ترامپ اطلاع داد!، عکس

به گزارش مهسان بلاگ، سناتور مورفی منتقد سیاست های ترامپ گفت که رئیس جمهور آمریکا حامیانش را به شورش مسلحانه ترغیب می نماید.

کریس مورفی از شورش مسلحانه ترامپ اطلاع داد!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، کریس مورفی سناتور دموکرات مجلس سنای آمریکا، در صفحه توئیتر خود نوشت: ترامپ هوادارانش را به شورش مسلحانه تشویق می نماید.اجازه بدهید که این موضوع را عادی ندانیم. رئیس جمهور آمریکا شهروندان را به شورش مسلحانه تشویق می نماید. آیا او می داند چه کاری انجام می دهد؟

گروه های مسلحی از شهروندان در خارج از کنگره محلی یکی از پایتخت های ایالتی که توسط مخالفان سیاسی رئیس جمهور اداره می شوند، جمع می شوند و او از آن ها می خواهد و آن ها را ترغیب می نماید که ایالت خود را آزاد نمایند.

ما درباره آنچه که ترامپ هنگام روبرو شدن با بحران انجام می دهد، نگران هستیم. به صراحت بگویم که پاسخ هواداران وی بدتر از هر چیزی خواهد بود که تصورش را می کردم.

مورفی این توئیت را یک روز پس از نمایش هوادارانش با اسلحه های تهاجمی در برابر یکی از کنگره های محلی در یکی از پایتخت های ایالتی منتشر کرد. این دعوای سیاسی بر سر تعطیلی ایالات ها انجام شده است، فرمانداران ایالت های آمریکا خصوصا نیویورک و کالیفرنیا با دونالد ترامپ به مشکل جدی برخورده اند و در اخرین دعوای آنها فرماندار نیویورک به ترامپ گفت که تو پادشاه نیستی!

310 310

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45247

به "کریس مورفی از شورش مسلحانه ترامپ اطلاع داد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریس مورفی از شورش مسلحانه ترامپ اطلاع داد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید