گلکسی اس21 اولترا به رقابت گلکسی نوت می رود؟

به گزارش مهسان بلاگ، براساس اطلاعات منتشر شده درباره نسل جدید گوشی های پرچمدار گلکسی سامسونگ، به نظر می رسد این گوشی ها قرار است با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen عرضه شوند. در همین رابطه اخیرا وب سایت Android Police اطلاعات تازه ای را از مدل اولترا گلکسی اس21 منتشر و ادعا کرده این گوشی از نمایشگر LTPO با قابلیت ذخیره انرژی باتری استفاده خواهد شد. همچنین نمایشگر گلکسی اس21 اولترا از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد و می تواند حداکثر روشنایی 1600 نیت را ارائه دهد.

گلکسی اس21 اولترا به رقابت گلکسی نوت می رود؟

به گزارش دنیای اقتصاد، طبق گفته منبع این خبر، قلم S Pen به همراه این گوشی عرضه نخواهد شد و کاربران در صورت تمایل به استفاده از آن، می توانند این قلم هوشمند را در بازار خریداری کنند.

گفته می شود که هر دو مدل گلکسی اس21 و گلکسی اس21 اولترا به پردازنده جدید اسنپدراگون 875 مجهز خواهند بود که در برخی کشور ها عرضه خواهند شد و مدل دوم این گوشی نیز مجهز به پردازنده اگزینوس 2100، در بازار سایر کشور ها به فروش خواهد رسید.

هر دو پردازنده از لحاظ عملکرد و کارآیی تقریبا برابر هستند و حتی برخی از منابع نیز مدعی شده اند که تراشه اگزینوس، بهتر از اسنپدراگون عمل خواهد کرد. سایر دوربین ها نیز در این مدل ها تغییری نخواهند کرد به طوری که از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسور تله فوتوی 64 مگاپیکسلی و سنسور اولتراواید 108مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

تمام دستگاه های این سری قابلیت فیلمبرداری 4 K با 60 فریم در ثانیه را دارند. دیگر قابلیت های جدید شامل وای فای6 در نسخه اولترا و حالتی برای ثبت ویدئو از دوربین های جلو و پشت به طور همزمان است.

البته هنوز تعیین نیست که چه میزان از این اطلاعات درست هستند و در نهایت به مدل های جدید گلکسی اس21 اضافه خواهند شد. اما اگر به واقعیت تبدیل می شوند، از جذابیت های مدل های گلکسی نوت کاسته خواهد شد و کاربران می توانند با خرید یک قلم S Pen به بسیاری از قابلیت های به کار رفته در مدل های نوت دست یابند.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 68468

به "گلکسی اس21 اولترا به رقابت گلکسی نوت می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی اس21 اولترا به رقابت گلکسی نوت می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید